Happy: Reșița așa cum nu ai mai vazut-o

Clipul Happy Reșița este gata. RDS a chemat deja de două ori pompierii deoarece serverele nu au mai făcut față în cele 24 de ore de suprasolicitare. O tânără, după o săptămână de așteptare și 30.000 de refresh-uri mai târziu, s-a spânzurat cu cablul de internet după ce a descoperit cu disperare că i-a căzut rețeaua și nu poate accesa lanseara Happy Reșița.

Mi-a plăcut?

Da.

Sincer, am fost sceptic în legătură cu proiectul ăsta. Dar întotdeauna am avut o atitudine contructivă față de persoanele care crează ceva și m-am abținut de la orice descurajare, pentru că un potențial dacă nu îl lași să se dezvolte, nu vei ști niciodată care va fi forma lui finală.

Mai mult decât felul în care a fost realizat acest scurt-metraj, am apreciat mesajul pe care îl transmite, arătându-ne o Reșița care refuză să se izoleze, să îmbătrânească și să moară. Mulți zic că e un oraș mort, fără perspectivă și viitor, dar acei mulți uită că avem generații noi care pot să însemne schimbarea. Și pot spune că această schimbare începe să răsară odată cu dezinhibarea și schimbarea mentalității sărăcăcioase de care suferim. Așadar felicitări participanților !

Mai vreau să-l felicit pe Sabin Doroi pentru că a reușit să transmită mesajul pe care eu vroiam să-l primesc ca spectator și pentru că a reușit să asocieze senzația de optimism cu orașul meu natal.

Dati click pe imagine pentru a vedea clipul original pe Youtube și vă promit că nu veți lua niciun virus care să vă scurtcircuiteze toate prizele din casă și contorul de curent de la scara blocului. Enjoy !

happy resita

3 gânduri despre “Happy: Reșița așa cum nu ai mai vazut-o

  1. Clipul trebuia să promoveze atracțiile turistice din Reșița, nu să facă reclamă. Înțeleg că a fost nevoie de bani pentru realizarea clipului, dar sponsorii trebuiau trecuți DOAR la final. Se putea muuult mai bine. Adevărul e că nu sunt cine știe ce atracții în Reșița, but still….

  2. Iata ca am petrecut vreo 10 minute cat am citit articolul, am vazut filmuletul si am comentat. Merita toate aprecierile clipul. M-a atras in primul rand faptul ca e un oras in care n-am fost si pe care-l voi vizita cu mare placere. Salutari din al meu Happy Iasi 😀

Lasă un răspuns

