Transylvania Dragon 2015 720p BluRay.X264.RoSubbed

Mai știți documentarul acela cu slackline și dragoni despre care am mai scris? Da, exact ăla care mi-a adus aminte de perioada foarte interesantă în care practicam parkour, o activitate la fel de ciudată pentru public ca și slacklining-ul. Pe atunci îmi alimentam motivația cu documentare precum Jumping London sau People in Motion și încercam să asimilez și mentalitatea pe care o oferea practicarea acestui sport: libertate, mișcare, condiție fizică, disciplină, viziune, curaj etc. A fost perioada mea de tinerețe ”thinking outside the box”, dar acum mi-am revenit și sunt în rând cu toți ceilalți, un băutor de cafele la terasă pentru care sportul înseamnă alergat în cercuri pe stadion și mersul la sală, că doar asta face toată lumea.

Dacă activitatea mea s-a stins așa cum se stinge visul oricărui tânăr pe care viața îl lovește cu normalitatea peste bot, cea a lui Flaviu Cernescu a culminat cu un documentar de toată frumusețea, exact ca acele documentare care ne inspirau pe noi cândva și le urmăream la intervale regulate, pur și simplu pentru a ne menține acel mindset pe care îl adoptasem. 

De ce titlul ăsta?

Știți zilele alea în care te pui în pat, îți iei o bere și dai să tragă de pe torrenți un film, la care ai refuzat să te duci anul trecut la cinema pentru că te-ai zgârcit la 15 lei? Ei bine, și eu aștept momentul ăla, în care să mă anunțe cineva: ”bă a apărut filmu ăla Dragon filmat în Reșița, e în haș’de, la mine s-a tras 90% !” și să pregătesc bolul de chips-uri. De ce entuziasmul? Dacă spui pentru că e reclamă, atunci ești un bou.Toți cunoaștem pe cineva care ne-a spus cu disperare la telefon: ”Dăi repede pe ProTV, o să apară Gheorghe la știri când trece pe fundal cu plasele de cumpărături !” Și atunci, cum naiba să nu fii entuziasmat, când apare (și la cinema) un documentar filmat în locurile pe unde ai umblat, cu persoane pe care le cunoști? 

Premierea documentarului are loc la Cinema City-Afi Palace Cotroceni și intrarea e gratuită în funcție de locurile disponibile. Dar dacă nu ai bani de mers la Bucale, nu-i nimic, fă-ți rație de pe acum pe filelist sau stai cu ochii pe pagina oficială că poate o să apară varianta full pe Youtube. Trăiască internetul ! Între timp vă las cu trailer-ul.

 

Lasă un răspuns

