Călare pe bloguri, ep.1

Chestii interesante poţi găsi nu numai la tine în curte. Aşadar prin lungile mele sesiuni de lăsat comenturi pe la alţii, chiar am dat de nişte articole care merită menţionate. Things Worth Mentioning. Get it ? Worth mentioning ? Merită menţionate? Uhmm … Never mind.

===

În primul rând am avut eu nişte tentative pentru o campanie antifumat, care era defapt o campanie personală. Despre tentativa de a ne lăsa de fumat se pot scrie multe dar ce am văzut aici le însumează pe toate într-o singură frază:  Eu pot să mă las oricând de fumat, numai că nu vreau…!  http://saptepietre.ro/2012/06/despre-fumat-printre-fumuri-2.html

===

Prin intermediul unui alt blog am dat de o poveste autohtonă parcă desprinsă din The Real Hustle. Cerşetorii profesionişi au mereu o poveste emoţionantă în spatele acelei mâini întinse şi nu trebuie să aibe neapărat haine zdrenţuroase. Citiţi aici şi luaţi aminte CUI daţi bani: http://andreea-verde.blogspot.ro/2012/06/chiar-fost-teapa.html

===

De fiecare dată când mă uit la un film bun, sunt anumite momente în care se dă o replică bună care merită imortalizată într-un screenshot. Ei bine tocmai am găsit un blog care se ocupă cu aşa ceva şi e chiar interesant să vezi că cineva pune în aplicare o idee pe care ai avut-o mai demult. Aş veni cu o precizare: sunt atâtea replici înţelepte şi pline de însemnătate pe care ar putea să le surprindă, nu numai pe cele de umorhttp://drollmo.blogspot.ro/2012/02/true-woman.html

2 gânduri despre “Călare pe bloguri, ep.1

  1. Multumesc pentru descrierea blogului (drollmo). Si stiu, sigur ca ar trebui sa pun si replici intelepte si pline de insemnatate, nu doar cu umor, si voi face asta. Am fost ocupata cu scoala, dupa inceperea blogului si l-am cam neglijat. Dar e vara, si promit posturi zilnice. ;D

Lasă un comentariu