Ce scrii pe blog când nu mai știi ce să scrii pe blog?

E prima mea leapsa, care dealtfel mi s-a parut trasnita rau si merita incercata si de altii. Aceasta am preluat-o de la Chinezu care da urmatoarele instructiuni:

” Exact din locul în care stați acuma faceți 7 pași la stânga, ridicați privirea și priviți pentru fix 7 secunde. Apoi întoarceți-vă la computer și scrieți ce ați văzut 😀 Dacă ați văzut peretele, scrieți despre perete. Dacă ați intrat în budă, scrieți despre budă 😀 Dacă era să cădeți pe geam făcând asta, scrieți despre zbor 😀 Dar SCRIEȚI! Că doar sunteți bloggeri, ce lipsa mea de inspirație! 😀 Hai succes ! „

Ok, sa-i dam drumul ! De dragul regulilor, am facut intradevar 7 pasi, dar cu zgarcenie, intrucat ma astepta cu bratele dechise zidul si fereastra. Urmatoarea instructiune era sa privesti 7 (cifra magica !) secunde fix pe geam. Bine, deci imaginati-va la etajul 1, printre jaluzezele intredeschise, o silueta de om care sta nemiscata si priveste ca in filmele de groaza un trecator batut de vant. Ceea ce am vazut eu a fost ceva banal, dar ganditi-va ce a vazut trecatorul ala care si-a lungit gatul, putin nedumerit. „Da trecatorule, te vad … si voi scrie despre tine in blog … si vei fi imortalizat intru eternitate in lumea virtuala si nesfarsita a internetului !!!”

Gata cu joaca, e randul vostru acum sa fiti creativi si sa lasati spiritul ludic sa danseze liber, chiar si pt 7 secunde (cifra magica !).

9 gânduri despre “Ce scrii pe blog când nu mai știi ce să scrii pe blog?

  1. Funny!
    Partea nasoală e că eu am PC-ul chiar în colţul camerei şi undeva la 20 cm în stânga am peretele :D. Aş putea să merg în dreapta în schimb, aş ajunge în hol :).

    Atunci când nu prea am despre ce scrie, citesc ce-au scris alţii, ceva de undeva trebuie să stârnească o reacţie în mine, pozitivă sau nu. Sau adaug un info, care să-mi pară interesant sau util celui care mi-a deschis blogul, astfel încât să nu-i pară rău că a dat pe la mine :).

Lasă un comentariu